10 november

Jag har inga ursäkter men nu är det snart 3 månader sedan jag slängde upp ett inlägg här, så vad ska jag skylla på?!? Finns väl ingen godkänt ursäkt kanske men det som hänt sen sist är:

SEPTEMBER: 
1:a september blev jag arbetslös, puuh!
Största delen av dagarna gick åt till att träna, träna med mina två största stötte pelare inom träningsvärlden, Cecilia och Felix! 
Sökte även en hel del jobb utan någon större framgång.. 

OKTOBER: 
Månaden som jag oftast brukar längta och älska, vilket jag gjorde iår också eftersom denna månad både innehöll en resa till Grekland och jag blev 21år. Men någonstans längst in fanns oron och ångesten för att jag var arbetslös, skulle det aldrig bli min tur att få ett vettigt jobb? Men oturen vände.... 
Den 22 oktober (på mammas födelsedag)  gjorde jag min första dag som ekonomiassistent på DMJ Bygg, jag älskar det! Jag längtar efter att gå till jobbet och söndagsångest existerar inte längre! 

NOVEMBER:
Mannen i mitt liv fyllde 24år, vi spenderade en helg i Göteborg med hans fina familj med mat mässa och ett resturang besök som vi sent kommer glömma! 
Jag har börjat komma in i jobbet och gillar det mer för var dag som går, börjar få rutiner på saker och ting.


TRÄNINGEN:
Då kanske ni är nyfikna på hur det som jag förr tyckte var självklart, träning! 
Som det ser ut idag trivs jag inte för 5 öre i min kropp, efter denna sommaren så är vågen + 6kg och ca 10cm större, det kan vi kalla ångest! Men jag har njutit och haft en underbar sommar.
Men nu har jag en trygg punkt på jobbfronten, nu gäller det bara att komma in i rutinerna igen. Efter jobbet är jag dödstrött men det kommer, kosten har idag börjat skötas strikt och träningen kommer falla på plats, jag tränar när jag är sugen helt enkelt. Ingen stress och press.. 

Snart dags att sova, imorgon väntar en dag i Götet. Men mer om de imorgon:)

Puss